vrijdag 27 juni 2014

#Boekenbloggersbrowniedate

Na eerdere (bijzonder succesvolle, al zeggen Audrey, Lilian en ik het zelf) #boekenbloggerbrowniedate edities in Den Bosch en Breda, was het nu tijd voor Maastricht. En als je 3 bloggers, met een gezamenlijke liefde voor boeken en brownies daar loslaat, krijg je dus dit:

Dominicanen Maastricht
Hallo Dominicanen, ik heb je gemist!
Marcha de Groof - Man o man
When in Maastricht... ehh... buy books from auteurs uit Maastricht.

Ponyclub De Bokkensprong
En ze bleken ook dit pareltje in hun collectie te hebben. Nostalgie! Of zoals Lisette Jonkman het op Instagram verwoordde: #paardenmeisjestothemaxyo

Boekenbloggersbrowniedate
Selfie nummer 367. 'Hé, eindelijk heeft niemand zijn ogen dicht!'

Naast boeken, bleken Dominicanen ook de geweldige tasjes van Blossom Books te verkopen. Die konden we natuurlijk niet laten liggen, dat snap je.

I like big books and I can not lie tas
Geen woord van gelogen.

Maar van al dat gesjouw met boeken kregen we natuurlijk honger. Tijd voor een bijzonder gezonde en verantwoorde lunch.

Kroketten

En als je die dan op Instagram zet met #healthy #lunch #cleaneating #powerfood #lowcarbs #vegan, krijg je likes van onder andere:
  • Healthylovelyfoody ('Food and nutrition student. Big love for delicous clean foods and fitness.')
  • Aveganjourney ('Follow two Irish sisters on their journey towards a healthier lifestyle through a vegan diet.')
  • Ilovefoodfoodlovesme ('Vegan since Jan. 2005. Clean eating. Kitchen wizard. PGH. Homemade food. No filters. Food is art. You are what you eat.')

Dus óf sommige mensen moeten even stoppen met alles met #vegan automatisch te liken, óf ik heb vandaag per ongeluk drie vegans bekeerd met mijn liefde voor kroketten.


Nadat we een winkel met opheffingsuitverkoop tegenkwamen, zaten onze tasjes ineens een stuk voller.
Sorry, not sorry.

Trouwens, de middelste stapel is van mij. Ik was gewoon een keer niet degene die het meeste kocht. Ik sta er zelf ook nog steeds van te kijken.


Tsja, je bent blogger of niet.


"Hé, Ilse, poseer eens bij je boeken!"

En het bleef nog lang onrustig in Maastricht...

Mocht je je trouwens afvragen waarom het #boekenbloggersbrowniedate heet, maar je helemaal geen brownies voorbij ziet komen, dat moet je even bedenken dat de brownies misschien zo snel opwaren, dat ik geen tijd had om er een foto van te maken. Maar niet getreurd, het recept voor deze goddelijke brownies (officieel goedgekeurd door Lilian en Audrey) heb ik ook maar gewoon van internet geplukt en vind je hier.

8 opmerkingen:

  1. <3

    Als ik kroketten moet zijn om ze te eten, dan doe ik dat! Er staat niet voor niets EAT sleep read repeat op m'n tas, anders had ik er wel starve sleep read repeat op laten zetten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien denkt de veganpopulatie uit het buitenland nu dat kroketten hartstikke healthy en vegan zijn. Lekker zijn ze zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha die selfie. En die kroketten <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtige boekwinkel <3 Ziet er gezellig uit!
    Zit er gezellig uit. Wel stom van dat automatisch liken, ik wist niet dat dat zo'n ding was. Ik gebruik niet zoveel tags, maar als ik eens een like krijg van een onbekende hoop ik altijd dat iemand het gewoon leuk vind, of in ieder geval heel veel moeite moet doen om alles handmatig te liken :( Maar ik denk niet dat vegans kroketten leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ja, die boekwinkel in Maastricht is wel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, leuk! Fijne boekenwinkel is dat inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah, superleuk verslag en vrolijke foto's! En die kroketten zien er overheerlijk uit, goede keus ;-) Bedankt voor het kopen van mijn boek 'Man o man', ik wens je er veel plezier mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen