dinsdag 2 september 2014

Nog maar 201 nachtjes slapen

Nee, niet tot mijn verjaardag. Die is namelijk al over 26 dagen. (Cadeaus sturen mag natuurlijk altijd. (Deze, deze, deze!)). Maar wat er dan wel is over 201 nachtjes slapen? Nou....

DAN GA IK EINDELIJK NAAR NEW YORK. EIN-DE-LIJK. NA AL DIE JAREN EROVER DROMEN EN ERVOOR SPAREN HEB IK NU DAN OOK ECHT EEN TICKET GEBOEKT. IK HEB ER ZOOOOOOOOOOO VEEL ZIN IN.

EN JA IK GA IN MIJN EENTJE. EN NEE DAT DURF IK EIGENLIJK NIET. MAAR IK DOE HET TOCH. EN HET WORDT BELACHELIJK GAAF. MET ALS GEVOLG DAT IK ALLEEN NOG MAAR IN CAPSLOCK KAN PRATEN EN EMPIRE STATE OF MIND OP STANDJE KNAL-DE-SPEAKERS-KAPOT HEB STAAN.

LET'S HEAR IT FOR NEW YORK, NEW YORK, NEEEEEEW YOOOOOOOOOOOORK!

New York boekingsbevestiging

P.s. Kom maar door met die tips! Waar moet ik slapen? Wat mag ik absoluut niet missen? Welk restaurant is top? Zonder welke reisgids mag ik niet op pad? En waar vind ik de mooiste plekjes?

3 opmerkingen:

  1. In je eentje, aaaah wat gaaf! Ik ben net terug uit de USA, en ben 4 dagen in New York geweest, zo gaaf! Ik sliep in het Empire Hotel (ja, dat hotel van Gossip Girl) en ondanks dat het duur was, was het dat wel waard. De locatie was top, ik vond het wel prettig om niet mídden in Manhatten te slapen. Mijn zus heeft voorheen om de hoek van Times Square geslapen en zei dat het Empire Hotel een stuk rustiger was, is erg fijn om rustig te kunnen slapen na een hele dag haha. Je moet zéker een NY by night bustour doen!! Zo onwijs mooi en gaaf, al zou ik in maart wel zorgen voor een heeeele dikke jas, wij hadden hadden het al ijskoud terwijl het overdag gewoon 20 graden was. Alvast veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen